"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2012. december 3., hétfő

Sakkfigura


     Egyszerű sakkfigurád vagyok
     én Neked, Uram,
     lovad, parasztod, futód,
     amit akarsz, ahogy akarod.
     Király lenni sohasem akartam,
     bástyának sem lennék jó, tudom.
     De jó a Te kezedben lenni
     s odaállni, ahová csak akarod,
     ahová bölcs gondolataid
     vezényelnek, s veszteg maradni, míg
     kegyelmesen új jelt nem ád kezed.
    Vidd velem győzelemre
    gondolataidat!
    S ha néha netán
    ki is ütnek démoni erők,
    végy kegyelmesen kezedbe újra,
    rendelkezz velem!

    Egyszerű sakkfigurád vagyok
    én Neked, URAM.

                                Füle Lajos




Nincsenek megjegyzések: