"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2012. november 23., péntek

Pogácsa


Vajon mit jelenthet a pogácsa?

Épp arra gondoltam reggel, nincs kenyerem.

Erre kopogott apukám, hogy küldenek nekem egy szatyornyi pogácsát.

Finom.

Épp azt eszem most. :)

Fufu az ölemben, ő is szeretne kapni.

Hm...

Persze, hogy eszembe jut, amikor éhes voltam a munkahelyemen, és épp gondoltam,
ha nem eszem, el fogok ájulni. És akkor, jött egy kolléganőm, és azt mondta, "jöjj egyél,
frissen sült pizzát", és elém tette.
Mennyire örültem. Nem is tudta, hogy nem volt mit ennem.
Hogyan harcoltak, akkor értem a kollégáim, hogy én is kedvezményesen ehessek ebédet.
És kiharcolták. :)
Oh igen. Ha nem teszik... akkor ... mást keresett volna az ÚR. :)
Mert éhen nem maradhatok :)

Mit jelenthet a pogácsa?

Annyira hiszek.

Reggel, úgy fejeztem be éjjeli gondolataim: hát akkor semmi, semmi jó nincs bennem.
Akkor ezt most megállapítottuk.
Hiába mondtam nektek, ti nem hittéttek el.

Magos pogácsa.

Ja igen, csak magja van bennem annak Aki minden Jó!
Nézd, hogy világít! Nézd velem az URat, drága Testvérem!

Kezd hatni a pogácsa. :)
Lassan jól lakom, hogy örömmel telten táncolhassak Őelőtte.


2 megjegyzés:

Nelly írta...

Továbbra is csak te állapítottad azt meg, hogy nincs semmi jó benned. Én nem értek veled - továbbra sem - egyet ebben.

Nolly írta...

A pogácsa jelentése: omlós, kerek sütemény.