"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2012. október 12., péntek

Mit tehetünk Jézus nevében?


Jézus azt mondta:

Menjetek el tegyetek tanítványokká minden népeket, megkeresztelvén őket az Atyának, a Fiúnak és a Szent Léleknek nevében.

Ez volt hozzá csatolandó:

Üldöznek titeket.
Mindenféle rosszat fognak hazudni rólatok.
Ahogy rám azt mondták Ördögtől vagyok, Belzebúb által teszem, és ördögök vannak bennem, így lesz veletek is.

Tehát, azért mert: csodákat tesztek, ördögöket űztök, betegeket gyógyítotok, halottakat támasztotok még ne várjátok el, hogy azok, akik nevemről nevezik magukat, elfogadjanak titeket. Mert ők ki fognak zárni titeket a zsinagógáikból. Meghasonlást hozok és nem békét.

Pedig ők majd azt mondják az Én Nevemben teszik ezt veletek. Pedig ő közöttük sok lesz, aki hasonlóan fog csodákat tenni, mint ti. Mégis a gyümölcseikről fogjátok megismerni.

Ezek az emberek azt fogják mondani, minden tiszta. Egy Egyház van, vagy Kettő, vagy, ami be van jegyezve, az ő jegyzőkönyvükbe, és az a Krisztus Teste! Jöjjön mindenki ebbe. De rátok azt fogják mondani, ti nem vagytok azok, mert ti magatokra mondjátok, hogy tiszták vagytok.
Pont úgy, ahogy velem tették. Ha én mondtam, az Atyától jövök, meg akartak kövezni.
Ha ti mondjátok, hogy újjászületettek és tiszták vagytok, meg fognak kövezni titeket.

Mert ők azt mondják minden tiszta, és mégis minden bűnt lehet cselekedni.
De ti viszolyogni fogtok a bűntől, ők viszont tenni fogják.
És ha azt állítjátok nem teszitek a bűnt, megölnek titeket.

Ti gyermekek vagytok.
Egyszerűek.
Ők mesteriek. A mester atyjuktól tanultak.
Ti gyermekek és a Szent Lélekre hagyatkoztok. Az ő szemükben csupa butaságot csináltok.
Nem hiszik és nem tudják befogadni és nem értik, mit jelent, amikor én a gyermekeket hívtam.
És azt mondtam, senki se mehet be a Mennyek országába, csak aki olyan lesz, mint a legkisebb gyermek.

Engem nem kell védenie senkinek. Én a Világ URa vagyok, az én Atyámmal.

Ti se védjetek engem, mert én elküldtelek titeket, és azt is mondtam, üldözni fognak titeket.
Azt mondtam: fussatok!

Nem azt mondtam, hogy jó cselekedetekben bővölködjetek, hanem hogy higgyetek Énbennem.
Azt mondtam, higgy. És tedd, amit parancsoltam, hirdesd az Igét, az Igazságot, Én rólam. Jelként pedig megerősítem, mindenféle csodákkal, gyógyításokkal, amint az én Atyám is megerősítette az én Igémet.

Ne cserélgessétek fel a sorrendet. Először higgy. Utána hirdesd az Igét, és én megerősítem a te Ige hirdetésedet.
Kérj tőlem bátorságot az Ige hirdetésére, ahogy Pál apostol is kért, és kérte a gyülekezetet, hogy ezért imádkozzon, könyörögjön az Atyához.

Minden lelki adomány felülről van. Tőlem. Semmit sem tudtok cselekedni nélkülem.
Minden megértés, bölcsesség, hit, szeretet, bátorság, Tőlem van.
Ha nem kéritek nem kapjátok meg.
Figyeljetek egymásra.
Ismerjétek fel a gonosz fiakat, és a jókat.

Én és az Atyám igazságos bírók vagyunk. A szíveket vizsgáljuk. Legyetek ti is követőink.
Ahogy mi kegyelmet adtunk, adjatok ti is kegyelmet a világnak.
Ne ítéljétek el az embereket, de ne kövessétek gonosz cselekedeteiket.

Igazságos ítéletet fogunk hozni.

Legyetek egyszerűek.

Nincsenek megjegyzések: