"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2012. augusztus 30., csütörtök

Én vagyok az az elveszett bárány!


Az elveszett bárány.



Szóóóval van a nyáj, valahogy így:



És ez vagyok én, valahol így:



Itt kicsit mogorván.



Néztem az eget romantikusan:



És kóboroltam boldogan:



Aztán vártam, és rájöttem,
Jé a nyájat nem is érdeklem. 
Olyan mintha nem is létezne.



Nem jön értem senki?
Sőt, lehet, rajtam vihog az egész nyáj?



Sötétben dideregtem!



Aztán elindult a bárány-mentés projekt.
Valaki ...


utánam nyúlt, mert
így szeretett ...



engem:



Boldogan!



Jó így Uram! Kicsikét még viszel?




Aztán: Itt vagyok!



Az én mennyei nyájamban. 
Így keresi meg az Úr, ami elveszett. Én is elveszett voltam!

A sok elveszettből lesz egy egész.
Isten nyája, a mennyei Izrael.


2 megjegyzés:

Nelly írta...

Ó! ezt most átérzem én is. Ott dideregve a sötétben... de Jézus jön. Jönni fog.

Luna írta...

Nagyon tetszett. :-)