"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2012. július 9., hétfő

Tegnapi napomról


Ma nagyon meleg volt, ezért nem mentem ki a partra.
Tegnap este itt voltam. Több órát pergettem. Kicsit tettem le fenekezni, hogy pihenjek.
Volt néhány rablás, de reggel sokkal több. Tehát, ha megyek, legközelebb csak hajnalban.


Itt pihentem meg egy kicsikét.


Ezt láttam balra.


Ezt jobbra.


Ez pedig egy másik hely.
Kedvencem lesz.
Amíg itt pergettem, szemben egy nagy hal ugrott ki.
Az egész víz nagyon hínáros alulról.
Tehát minden fajta horgászat nehéz.
Nekem, igen nagy kihívás az élő folyóvíz.

Legközelebb a felszerelésemről is készítek képeket.
Egyébként gyönyörű a táj. A képek nem adják vissza a hangulatot.
A gyönyörű naplementét, a friss aratást, a széna illatát.
Az egyedül bolyongás magányát.

Első alkalommal ezen a szántóföldön vágtam át.
40 fokos melegben.
Itt balra érkeztem meg.
Később megtudtam, hogy ez volt a rövidebb út.

A gáton.
Ez a vasúti átjáró. (Halásztelek)
Balra lent a horgász helyek, magas fák árnyékában.

Térképet is csináltam.
Századik eltévedésem után.
Most már értem a közlekedést.
A térkép még nem tökéletes,
de használható.

Halat még nem fogtam, még kapásom se volt, de jól érzem magam.




Nincsenek megjegyzések: