"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2012. július 29., vasárnap

Krisztus Teste




Ki az én anyám, és kik az én testvéreim?


Akkor Jézus kinyújtotta kezét tanítványai felé, és így szólt:

"Íme az én anyám, és az én testvéreim!

Mert aki cselekszi az én mennyei Atyám akaratát
az az én fivérem, nővérem és az én anyám."


Két napja ezt a weboldalt olvasom: http://golgotha.uw.hu/

Ebből különös tekintettel javaslom az Isten rejtélye címűt. De egyébként mindegyiket. Érdekes átgondolni a Szentháromság-tan érvényességét. Gondolkozzunk a Szent Lélekről. Ez utolsó időkben a Szent Lélek és Krisztus Testének titka meg fog nyittatni a szent maradéknak.

Az alábbi vázlatom ebből a honlapból kigyűjtésem, amin gondolkoztam. Szavak, mondatok, gondolataimmal.

Krisztus Teste és a Szent Lélek téma az Atya rendelkezése, minden gyermekének magának fogja kijelenteni, Szent Lelke által, ezekben az utolsó órákban.
Ő maga fogja kijelenteni. Mindent meg fogunk érteni, otthon, egyedül vagy testvérekkel imádkozva, beszélgetve.
Két ajtó van. Mind a kettő egyszerre fog bezárulni. Az egyik a Mennybe vezet, a másik Babilonba.

Törekedj bemenni a Mennyei kapun még. Egyre kisebb a rés, egyre szorosabb. De te törekedj bemenni.
Ha jön a sötétség, annyi olajad lesz, amennyit gyűjtöttél. Elég lesz, imádkozz, hogy jöjjön a menny Ura, vagy múljon el a sötétség.
A te kis mécsesed elég lesz. Ne félj. Az olaj az Ige ismerete.

Ne bántson, hogy kizártak, kicsuktak Babilonból. Babilon hamarosan el fog égni.

---


Ez a szövetség, az Atya és az Ő Fia közötti szövetség.
Az Ő kettőjük közötti szövetségbe keresztelkedtünk bele.
Ez a szövetség örök.
Ezt a szövetséget osztotta meg velünk.

Jézus: Hogy az a szeretet, Atyám, amellyel engem szerettél a Fiút, bennük legyen, és én is őbennük.

Az Atya szereti a Fiút.

Az Atya a Fiút szereti.

A Fiú zsákmányt rabolt magának, az emberek közül. Halála által meghívott az Atya és a Fiú szövetségkötésébe, az pedig a Szeretet. Öröktől fogva van, örökké lesz.

Teremtsünk embert a képmásunkra.
Az Atya és az Ő Fia teremtette az embert. Mikor mondta, teremtsünk embert a képmásunkra. Ezért a többes szám.
Képmásunkra: isteni lélek részesei legyenek. Kivételes az ember. Isteni lélek részese.
Elohim jelenti, hogy az Atya mindent egységben a Fiával tett.

Képmás, alakzat... Jézusnak volt alakja, mielőtt megszületett Betlehemben. Mennyei alakja. Látták őt a tűzkemencében a három zsidó fogoly Babilonban.
A zsidó népet a Pusztában az Úr angyala vezette, ez lehetett maga Jézus.
Ábrahámnak is megjelent az Úr, angyalok kíséretével, ott is alakja volt.
A képmás, az alakzat - a mi földi emberi alakzatunk is - egyenesen az Atyából származik.

Az időrend
Ez azt mutatja, hogy volt idő, amikor az Atya egyedül volt.
A Szentírás szerint Krisztus Istentől született, és Őt Isten Fiának hívják.
Sok vers van a Bibliában, amely bemutatja, hogy Jézus Krisztus Istentől született a mennyben.
És van vers ami bemutatja, hogy Betlehemben is megszületett, másodszor, emberi testben.
Ez az oka, amiért "Isten Fiának" nevezik, eredendően azonban azért hívják Isten Fiának, mert Isten Fia, a Mennyben született.
Van az Öregkorú, Ő az Atya, de van egy fiatalabb korú, Ő a Fia.
Ők egyek. Egy a szándékuk és az akaratuk. Mindenhatóságuk, mindentudásuk, isteni mivoltuk stb. Személyük különálló, akaratukban egyek. Ahogy mi is egyek leszünk testvérek akaratunkban, hogy dicsőítsük az Atyát, együtt a Fiúval.

Amikor Krisztus Betlehemben megszületett, az "ember Fia"-ként hivatkoztak rá.
Jn 18:37: "Monda azért néki Pilátus: Király vagy-é hát te csakugyan? Felele Jézus: Te mondod, hogy én király vagyok. Én azért születtem, és azért jöttem e világra [Betlehem], hogy bizonyságot tegyek az igazságról. Mindaz, a ki az igazságból való, hallgat az én szómra". Több utalás is létezik, amely megerősíti a Krisztus születésével kapcsolatos tényt, amely megtörtént Betlehemben, ill. azelőtt.

Péld. 8:22: "Az Úr az ő útának kezdetéül szerzett engem; az ő munkái előtt régen"
Teremtés előtt született Jézus.
A teremtés már benne történt, Vele és Reá nézve.
Krisztus jelen volt a teremtésnél az Atyával.

Jn 17,3
Az pedig az örök élet, hogy ismernek téged az egyedül igaz Istent, és akit elküldtél a Jézus Krisztust.

Jn 20:31:
"Ezek pedig azért irattak meg, hogy higyjétek, hogy Jézus a Krisztus, az Istennek Fia,
és hogy ezt hívén, életetek legyen az ő nevében.".

Ha te nem hiszed ezt, nem lesz életed.

Krisztus egy személyes Lény, teljesen elkülönülve az Atyától, de az emberek iránti

vágyaik és gondolataik szándék szerint egyek voltak. 


"A ki győz, megadom annak, hogy az én királyiszékembe űljön velem, a mint én is győztem és ültem az én Atyámmal az ő királyiszékében".
Jel. 22:3: "És semmi elátkozott nem lesz többé; és az Istennek és a Báránynak királyiszéke benne lesz; és ő szolgái szolgálnak néki". Lásd még János 17:3-at, Jn 3:16-ot, Jn 14:6-ot! Ha figyelmesen olvasod ezeket a verseket, felfedezed, hogy csak 2 trón van a mennyben, (sőt tehát csak egy, az Atyáé, jobb keze felől a Fiú) és nem három.


Légy éber.
Légy egyre éberebb.

Nincsenek megjegyzések: