"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2012. július 25., szerda

Kedvenc Igém



Fesztusz hangosan így kiáltott:

"Bolond vagy te, Pál! 
A sok tudomány őrültségbe visz." 


Pál azonban így válaszolt:

"Nem vagyok bolond, 
nagyra becsült Fesztusz, 
hanem igaz és józan beszédet szólok.

Mert tud ezekről a király, akihez bátran szólok, 
mert nem hiszem, hogy rejtve volna előtte ezek közül bármi is, 
hiszen nem valami zugban történt dolgok ezek. 

Hiszel-e Agrippa király a prófétáknak? Tudom, hogy hiszel." 


Agrippa így szólt Pálhoz:

"Majdnem ráveszel engem is, hogy keresztyénnyé legyek!" 


Pál pedig így válaszolt:

"Kérem az Istentől, hogy előbb vagy utóbb 
nem csak te, hanem azok is, 
akik ma hallgatnak engem, 
olyanná legyenek, 
amilyen én is vagyok e bilincsek nélkül." 


Ezután felállt a király, a helytartó, Bereniké, és felálltak a velük együtt ülők.

Távozóban így beszélgettek egymás között:

"Semmi halálra vagy fogságra méltó dolgot 
nem tett ez az ember."


Agrippa pedig ezt mondta Fesztusznak:

"Szabadon lehetne bocsátani ezt az embert, 
ha nem fellebbezett volna a császárhoz."


Apcsel 26,24-32

Nincsenek megjegyzések: