"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2012. július 11., szerda

2012. július 11. napi horgászatomról


Hajnal négykor keltünk, most jött anyukám és a fiam is.


Ide jöttünk.
Jobbra etettem be. Jöttek is a halak,
de az erős sodrás miatt, nem tudtam
ott tartani a horgom.
100-as ólmom beszakadt.
Ezután úszoztam, de sehogyan se tudtam
oda a sarokba dobni, hogy ne vigye ki a sodrás.


A hátunk mögött.


Itt az állatok csak úgy maguktól
kóricálnak ám. :)


Édesek, futólépésben végigkolompolták
a vidéket.


Ott a fekete bárány!


Aztán jöttek a gyöngytyúkok.


Szitakötő. Még pózolt is nekem.
De még mindig nem tudok fókuszálni.


Ő a kezemen mászott.
Tiszta bohóc.


Horgászat.
Megállás nélkül
ilyeneket is, és hosszú
hínárokat is húzok ki.
Ha közelebbről megnézed
látod benne a gumihalam.


Fiam.
Saját készítésű rögtönzött horgászbotjával.


Így vagyok felcuccolva.


Ez pedig a gát.

Tehát még nem fogtam semmit.
Nem adom fel. Vannak ötleteim, hogyan birkózzam meg a vad tereppel.

---

Amíg nem voltunk otthon.
Nahát ő, biztos nem magától jött be hozzánk.

 

Szegény! Amilyen csipogást leadott a szekrény mögül.Keressük a bűnöst, valamelyik macska.

Szerényke

avagy Misi?



Nincsenek megjegyzések: