"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2012. július 5., csütörtök

2012. július 05. napi horgászatom


Találkozás Imrével

Ma ide mentem:


Balra az élő Kőrös, jobbra a Holt Kőrös.


Hármas Kőrös:


A szomszédomban egy magányos farkas, vagy másképp, egy csendes őrült aludt.
Így nevezte magát, Imre.
Ezek szerint több magányos csendes őrült is van. Nem csak én. :)


Debrecenből evezett le. Szentesre megy osztálytalálkozóra.
Nagy horgász. Mindig a Tisza mellett lakott. Jól ismeri a folyóvízi horgászatot.
Kávé után horgászmódszerekre tanított. Az élet nagy dolgairól is beszélgettünk kicsikét.
Ő pergetett. Voltak rablások. Legközelebb én is csak pergetni megyek.


Ezzel jött:


Ezzel ment:




Remélem a zsilipet kinyitották neki és sikeres útja lett:


Én aztán - ide - arrébb mentem, a Nap miatt, de ott sem volt kapásom... Nem adom fel.



Olyan egyszerű szép dolgok ezek. 

A vadonban
 találkozni 
ismeretlen
magányos
bátor
Természetrajongókkal.



Nincsenek megjegyzések: