"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2012. június 20., szerda

A Kertben

Csak egy sírkertben.

Tudok gyermek lenni.
Tudok örülni.
El tudlak vinni a világvégére.
Ha szólsz: mehetünk.

Gazdag vagyok.
Veled.

Hisz te is tudod.
Bármikor jöhetsz hozzám.

Örök álmodozó!
Nem ijedtem meg, hogy ezt mondták rám.
Sőt!
Olyan jó, hogy veled álmodom.

Álmodj velem!
Egy más világot!
Hol Kert lesz!
Álmodj velem gyönyörű szépeket!

Jöjj Uram!
Itt vagyok, álmodj velem!
Hiszek Benned! Te mindent megtehetsz!

Hiszek a Csodákban!
És olyan jó Testvérem, hogy te is velem együtt hiszel.

Lelkem!
Kiálts az ÚRhoz!
Hiszek Benned, Istenem!

Hiszek Benned, őértük!
Hiszek azért, hogy Testvéreimnek, jobb legyen.
Hiszek, hogy hitük legyen!

Ha Neked a hitem kell! Akkor hiszek!
Hiszem a legnagyobb csodát Teérted Istenem!

Hiszek Uram,
Hiszek Uram,
Hiszek Uram.

Uram! Már nincs is más, Csak Te és Én!
A kövek is elmaradnak.
Csöndes minden.
Csak Te maradtál és Én.
Itt állok Előtted!
"Uram, Te a kertész vagy?"
S Te a nevemen szólítasz.
"Menj, mondd meg testvéreidnek:
Felmegyek az én Atyámhoz, és a ti Atyátokhoz,
az én Istenemhez, és a ti Istenetekhez.
Mindenhová Előttetek megyek."

Hiszek Uram,
hiszek
hiszek.

Nincsenek megjegyzések: