"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2012. május 29., kedd

Köszönet az Atyának, az én erős Segítőmnek



Mennyei Édesatyám!
Köszönöm, hogy bajom nem nagyobb, mint a Segítőm, hogy bűnöm nem nagyobb, mint Isten Báránya, hogy kísértésem nem nagyobb, mint a Győztes és Diadalmas Úr. Miért kellene hát elcsüggednem? Van Istenem, Aki segít nekem, megszabadít a nyomorúságokból, és nem hagy erőmön felül kísérteni. Magasztallak Téged, hogy azért küldted el Fiadat, hogy az ördög munkáját lerontsa - az én életemben is. Kezedben vagyok, mellyel kiemelsz a pokol mélységeiből, hiszen szeretsz és nem hagysz el. Ha engedem, hogy megtisztíts a szükség és nyomorúság idején, a vihar elmúltával megízlelteted majd velem a Menny örömét, nehéz utaim jó gyümölcsét.
    Atyám, a Tiéd vagyok, és a Tiéd akarok maradni. Itt vagyok, tégy velem, amint akarsz.

                                                                                                                  Ámen.

/B.A./

Nincsenek megjegyzések: