"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2012. április 14., szombat

Ismétlések 2.

Igazán nem értem, hogy mi a baj.
De most, tegnap először tudtam érted imádkozni.

Ami a kérdéseidet illeti, akartam részletesebben is válaszolni, de férjem éppen haza jött. Aztán le is feküdtem és rögtön elaludtam. Később felkeltem, és még sokáig tudtam imádkozni.

Ez a "rászedtél Uram" nagyon ismerős nekem.
Én is sokáig így éreztem magam, pl. sokáig a katolikus templomban.
Év eleje óta viszont se nem lázadok úgy, se nem sírok.
Elfogadtam. A keresztem.
És szeretettel, lágyan ölelem magamhoz azt. Ahogy te tanítottál engem, keresztetvetni.

Nincs más utad. Vagy engedsz Isten hívásának, vagy ...
egész életedre a világban maradsz.
Isten nagyon erősen hív téged.
Pió atyának mondta egyszer Jézus miután elfogadta a küldetését:
"hányszor elhagytál volna engem, fiam, ha nem feszítelek keresztre. A kereszt alatt az ember megtanul szeretni /a keresztet/, nem adom meg mindenkinek, csak azoknak a lelkeknek, akik a legkedvesebbek nekem."

Én is így érzem magam. És szerintem, te most itt tartasz. Kijelentette neked az Úr előre hova hív, milyen fájdalmaid lesznek, mit kell viselned (minthogy nekem is kijelentette a sajátomat) aztán döntened kell, elfogadod vagy nem.
Nekem is döntenem kellett. Ezért pontosan tudom min mész át.
De ez meghívattatás, nagy kegyelem. A testi részed, nemet mond rá. De lelked ujjong. Ez a kettőség okozza a frusztrációid. Szeretnél a magad feje után menni, vagy úgy szolgáni Őt ahogy neked kellemes, de erre Ő valami egész mást akar. Ez is a hit próbája.
És benned ezer kérdés felmerül.

Mit is mondhatnék.
Megéri-e igent mondani az Úrnak??
Ha igent mondasz, meg fog tisztítani. egészen. És tűzzel. Majd mérhetetlen mély szeretetet ad az emberek felé, és saját maga felé. Az elején szabadulni akarsz ettől a tűztől, mert szétégeti a bensőt.
Aztán elfogadod.
Hirtelen majd észreveszed, hogy azok a bűnök, melyek eddig lenyomtak, problémát okoztak, megszünnek. Szabad leszel.
De megmaradnak a személyiséged hibái. De csak azok.
Ezen fognak csodálkozni az emberek is, akik majd látják rajtad, hogy szent vagy, de látják, hogy gyarló esendő ember is. Nem bűnös. Hanem esendő.
Többé nem fognak saját dolgaid foglalkoztatni. Egy csomó időd, energiád felszabadul. És ezt mind szeretet formájában tudod majd az emberekre önteni.
Az Úr sok kedvességgel fog visszajelezni és érezni fogod, hogy szeret. ... (ez mély, nagyon mély érzés) de többé nem fogod kívánni hogy visszajelezzen, sőt minden megnyilatkozása az Istennek fájni fog.
Soha nem lesz szeretete felől kétséged. Semilyen körülmények között.
Olyan kapcsolatod lesz vele, mint a legjobb barátoddal. ... ( Ő a legjobb Barátod!)

Hogy a küldetésed elfogad, azt a Sátán nagyon nem akarja.
Mindent megtesz, és főképp MEGFÉLEMLÍT. Semmi máshoz nem ért csak ehhez.
Elkezd riogatni a veszteségekkel, hogy bajt okozol, ha úgy teszed, ahogy Isten mondja. Hogy hálátlan, hűtlen vagy a családodhoz. Ez a legelső. Elhiteti veled: embereket ölsz meg.
De ez mind nem igaz. Ő hazug kezedtől fogva, és embergyilkos.
Én ezt kétszer jártam meg. Egyszer saját szüleimmel, aztán a férjem gyerekem vonalán. Mondhatni ezt a legnehezebb átadni az Úrnak.

Aztán elkéri az életedet. Mindent benne. De vannak benned elképzelések, a szolgálatról. Az úgy lesz, de nem úgy, ahogy te elképzeled. Ezt azért adta neked, hogy megszégyenülj Ő előtte. Van egy kép benned, de a valóság sokkal sokkal szebb lesz. Emelkedettebb. Most nem tudod a leendő valóságot mégcsak elképzelni se.
Ha képzelsz valamit a jövődről akkor tedd hozzá az ezerszeresét. kb. az fogja a valóságot súrolni.
Úgy fogod érezni magad mintha álmodnál.
Be fogja bizonyítani neked Isten, hogy az Ő útjai magasabbak, mint a tied. Hogy Ő Isten. Te pedig csak ember vagy.

Ha hamar megadod magad Neki, akkor az Út kevésbé lesz fájdalmas. Hiszen nem fogod érezni az ostort, és a kötelet amin húz. Minél inkább átadod magad Neki, és annak az Útnak, amire hív annál inkább jobban használsz a többieknek, és egyre könnyebb lesz az életed.

Majd szép lassan rájössz, hogy még amik vannak, saját elképzelések, saját magad, azokat jobb minél gyorsabban átadni, mert emberek veszhetnek el az engedetlenséged miatt.!!! (ez nekem fájdalmas tanítás volt)
Az Isten munkatársának hívott el. Ő embereket akar megmenteni általad. Nem holnap. Hanem ma. Szüksége van rád.

Saját emberi tested keresztrefeszítése, a végére egész jól fog menni. És többé emlékezni se fogsz, a múltadra.
Se a jókra, amikre azt hitted jók voltak, se rosszakra.
Minden a helyére kerül. Az Út részeként.
A hála fog eltölteni.
A békesség, és a ráhagyatkozás. Mivel egészen mélyen fogod érezni a sejteidben, hogy Ő vigyáz rád. Érteni se fogod miért nem engedtél hamarabb Neki.

De ahogy írtad, addig még völgyek és dombok.
Segíteni fog neked!

És én? Rám miért írtál kérdéseket? Nem hiszem, hogy bármi szerepem lehetne. Ez kettőtök ügye az Úrral. Én "csak" egy barát vagyok. Testvéred. ...

Bármi is a kérdésed, nem fogok megbotránkozni.
Tudod, amikor már mindent kiéget belőled az Úr, akkor nem botránkozol meg. Nem ítélkezel. Már nem is létezel.

Minden érzés ami benned van, természetes. Mindegyik.
Vedd végig magadban, és bátran kimondhatod, igen ez is ez is természetes. Nem hiba, nem bűn. Természetes.
A lázadástól kezdve minden. A felém feltett kérdésekig.
Az Úr tudja ezt. Nem ítél el téged. Szeret. Tudja milyen nehéz meghozni a döntést. De majd, .... hogy fogod bánni, hogy ilyen sok kétséged volt. Hogy nem bíztál benne. Ez is természetes érzés.
Aztán amikor végre lenyugszik lelked, lelked tele lesz vízzel, és a víz nyugodtan fog állni. Semmi nem fogja felkavarni. És jönni fognak és isznak belőle. Az Úr pedig gyönyörködni fog benned.
És te pedig hálát adsz majd.
Egyetlen egy bűn, testednek kedvezés nem ér fel, azzal ha az Úrnak engedelmeskedsz. Majd meglátod. Az Úrral lenni, élni, szolgálni csodálatos.

...
Azt hiszed nem fogom bírni melletted? ... ilyen fel se merült bennem, mert amire te gondolsz én azzal nem törödök. Én csak téged látlak. Hu! De még milyen szép Lelket.
Ha az ember megy az utcán és megpillant egy pompásan illatozó virágot, nem fogom biológiailag alávetni hogy megmagyarázzam. Gyönyörködni fogok benne. Élvezni fogom, mert tudom Isten
nekem ültette.

hát mit mondjak még?
Új nap. A tegnapi dolgaim eltűntek. ...
Új nap. Új szolgálat, minden új.


Ne félj!!! Testvérem.

bogi

Nincsenek megjegyzések: