"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2012. április 15., vasárnap

Ima

Uram Jézus,
szeretném most Neked - Mária Magdolnához hasonlóan - pazarló módon megmutatni szeretetemet. Szeretnélek Téged megörvendeztetni és vigasztalni, mint ahogy vőlegényét vigasztalja jegyese. Mit akarsz Uram, hogy tegyek? Felszólítasz engem, mint annak idején tanítványaidat: "Maradjatok velem és virrasszatok". Vágyódsz szeretetem után, amely részt vesz abban, ami foglalkoztatja szívedet: szenvedésedben azokért a lelkekért, akik még nem fogadják el megváltásodat; a tieid bűnterheiben - akik pedig ismerik megváltó Nevedet. Fáj a szíved tested megosztottságáért, Egyházadért, amely vitázik és harcban áll, pedig Téged, az örök Szeretetet kellene, hogy megtestesítse; népedért, Izráelért, amelyből születtél, és amely mégsem ismer el Téged Megváltójának.

   Nyilatkoztasd ki számomra a Szentlélek által szívedet, amely telve van szeretettel, és fájdalommal is mindazok miatt, akiket megváltottál véreddel és akik mégsem akarnak Hozzád térni. Hadd szenvedjek együtt Veled, ó Úr Jézus, mint tested igaz tagja, és hadd vegyek részt vágyódásodban Gyülekezeted beteljesedéséért. Szeretnék Neked szeretetet és hálát adni azzal, hogy engedem, hogy életem búzamagként a földbe hulljon. Tiszteletem, jogaim, igényeim, emberek és javak, egész életem legyen a Tiéd, hogy benne jó gyümölcsöt találj, és szeretetednek országa általam is épüljön örömödre és vigasztalásodra.

/M. Basilea Schlink/

Nincsenek megjegyzések: