"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2012. március 31., szombat

Mily jó

Mily jó Veled szenvedni Uram!
Mily nagy megtiszteltetés, hogy kiválasztottál erre!
Köszönöm Uram, hogy Veled szenvedhetek!
Köszönöm, hogy testemben, lelkemben hordozhatom érzéseidet.
Köszönöm, hogy nekem ajándékoztad Szent Lelkedet.
Köszönöm, hogy mindig segítesz nekem! Hogy soha el nem hagysz engem.
Köszönöm Uram, hogy mindig mindent megbocsájtasz nekem.

Hozzám szól Igéd.
"Én népem! mit vétettem te ellened, és mivel fárasztottalak el téged?! Tégy vallást ellenem!"
Uram! Semmivel nem fárasztottál engem!
Hiszen, oly öröm Veled lennem!
Téged választottalak!
Téged követlek!

Köszönöm Uram, hogy szívedre hajthatom fejem.
Láthatom arcodat.

Köszönöm Uram, hogy megtaláltál engem,
hogy Veled együtt szenvedhessek.
Hordozva kereszted.
Megalázásod, kigúnyolásod, megtiprásod,
pedig Te Uram, csak Jó vagy Istenem!

Hallgatom szíved.
Jó így nekem Istenem.
Veled szenvednem, élnem, szeretnem. Örülnöm.
Jó Téged szemlélnem!

Nincsenek megjegyzések: