"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2012. február 26., vasárnap

Láttam egy hullócsillagot ...

... de vannak csillagok, amik soha nem hullanak le.

... és láttam olyat is, sok kicsi csillag egy csoportban. 
Egyébként is rengeteg van, de ezek egy csoportban vannak. Biztos egy galaxis.

60 000 milliárd galaxis a világűrben
500 000 milliárd csillag a Tejútrendszerben
Mennyi csillag is ez összesen?

Rengeteg, rengeteg csillag van az égen.

Mindezt pedig, a Te kezed alkotta, Istenem.

---

Hogy mit kívántam?
Még semmit se.
Éppen ezt énekeltem:
Létem Tiéd Istenem.

Nem tudom, kívánom kéne?

---

A Föld a Holdról

Nincsenek megjegyzések: