"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2012. február 6., hétfő

Isteni gyógyítások

Itt Magyarországon, az emberek szellemi értelemben kemények. Önmagukban elbizakodottak, az ÚRat nem hívják segítségül.


Valójában az embereknek arra van szükségük, 
hogy felszabaduljanak a hitre.

Végre erőt és szabadságot érezzenek arra, hogy minden felekezet, vallás, tanítás vagy közösség nélkül bátran segítségül hívják az ÚR nevét. Engednünk kell, hogy az Úr, megjelenhessen életünkben. Amíg nem hívjuk Őt, addig Ő nem tud jönni.

Magyarországon az emberek, mivel elbizakodott szívűek, nem hívják Őt.

Főiskolás koromban történt, hogy az egyik évfolyamtársammal és egyben akkori barátnőmmel beszélgettem az aulában. Anitának hívták. Háta mögött megjelent a közös barátnőnk, aki jó poénnak szánta, hogy mind a két térdét megrogyassza hátulról. Szája előtt ujjával jelelt nekem, hogy ne szóljak, tegyek úgy, hogy észre se veszem.

Amikor megrogyasztotta hátulról Anita térdeit, Anita fájdalmak között, sírva esett le a földre. Nem tudta se Rita, se én, hogy Anitának a térde rossz. Már nem tudott felkelni a földről. Kihívtuk a mentőket, és hordágyon vitték el. A mentőkocsiban én is vele mentem, Rita sajnos nem fért be. Mindannyian mélységesen meg voltunk rázva, hogy ilyen nagy bajt okoztunk.

A kórházban, a folyóson egyedül várakoztam a röntgenajtó előtt. Anita bent volt, hogy megröntgenezzék a térdét. Én a széken ülve, teljesen összetörten, sírva, bűnbánattal gyötörve, könyörögve kértem az ÚRat: hogy gyógyítsa meg Anitát. Bánat volt bennem, hogy megakadályozhattam volna az egészet, és a saját szemeimmel láthattam a tragédiát.

Körülbelül öt perc múlva, Anita boldogan és vidáman a saját lábán kijött az ajtón.
A meglepődéstől szólni is alig tudtam. Kérdeztem: visszarakták? Vagy mi történt?
Azt mondta: Nem. A röntgengép alatt ült, éppen arra várva,  hogy megröntgenezzék, amikor egyszer csak azt érezte, hogy a térde a helyén van, minden fájdalom nélkül. Ő leszállt az asztalról, elbúcsúzott az orvosoktól és kijött. Hihetetlen volt! Nagyon boldog voltam, hogy Anita meggyógyult.

Megrázva, megdöbbenve, meghatódva, szólni se bírva: hálás voltam Istenemnek, hogy ezt a súlyos problémát ilyen csodálatosan, könnyedén, egyszerűen oldotta meg. Lelkemben áldottam Istent! Mit is tehettem volna, megakadt bennem minden szó.

Tehát azt hiszem, ilyen egyszerűen, ilyen könnyedén, kell visszafordulnunk Istenhez, a hitben. 
A legegyszerűbben: gyermekien.

Most két videót rakok fel, az ÚR gyógyításáról. Nagyon sokkolóak. Csak erős idegzetűeknek ajánlom. Nincs hozzá magyar szöveg, angol tudás nélkül is érthető mi történt. Áldott legyen az ÚR neve!




Nincsenek megjegyzések: