"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2012. február 23., csütörtök

Isten nevei: Minden vigasztalás Istene - 13. rész



"Áldott az Isten, a mi Urunk Jézus Krisztus Atyja, 
az irgalom Atyja és minden vigasztalás Istene
aki megvigasztal minket minden nyomorúságunkban, 
hogy mi is megvigasztalhassunk másokat minden nyomorúságban, 
azzal a vigasztalással, amellyel az Isten vigasztal minket. 
Mert amilyen bőséggel részünk van a Krisztus szenvedéseiben, 
Krisztus által olyan bőséges a mi vigasztalásunk is." 
2 Kor 1,3-5




"Én, én vagyok vigasztalótok! 
Miért félsz halandó embertől, olyan embertől, aki a fű sorsára jut? 
Elfelejtetted alkotódat, az URat, aki az eget kifeszítette, és alapot vetett a földnek? 
Miért rettegsz szüntelen, mindennap az elnyomó izzó haragjától, 
mellyel el akar pusztítani? 
De hová lesz az elnyomó izzó haragja?! 
Hamarosan megszabadul a megkötözött, nem hal meg, 
nem kerül a sírba, nem fogy el a kenyere. 
Mert én, az ÚR, vagyok a te Istened, aki fölriasztom a tengert, hogy zúgnak hullámai. 
Seregek URa a nevem! 
Igéimet adom a szádba, és kezem árnyékával takarlak be, 
amikor újra kifeszítem az eget, és alapot vetek a földnek, 
Sionnak pedig ezt mondom: Az én népem vagy!" 
Ézs 51,12-16

Nincsenek megjegyzések: