"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2011. december 16., péntek

Varrat szedés után

Tegnap este zuhanyozhattam.

A fürdőszobában tekercseltem le a lábamról a pólyát, amit varrat szedés után tettek rá.
Háááát, azt az érzést!!! Alig bírtam a lábamra állni pólya nélkül.
A vérpangás hozzá képest kutyafüle. Gyorsan egy-két perc alatt lezuhanyoztam és minél hamarabb igyekeztem az ágyba. A szívem alig bírta a megterhelést. Mintha hirtelen egyhúztomban 10 km-t futottam volna.

Megszámoltam a vágásokat. A két nagy vágással együtt - amik szerintem szintén nem fognak látszani - összesen 21. A térdemnél, ahol legalább 10 cm-es vágást éreztem valóban egy kb. 10 cm-es hosszúságú vonalban félkörben ejtve van három kicsi, de szó nincs róla, hogy valami nagy vágás éktelenkedne majd ott.

Nem annyira véraláfutásos, mintahogy hittem. Sokkal szebb. Szerintem a véraláfutások, hamarabb fognak eltünni, mint a fájdalmaim. De nem baj! Ugyanis, valóban eltüntek a csúnya nagy kidudorodott ereim.

Nem jó pólya nélkül. Még éjszaka sem. Alig vártam, hogy reggel legyen.
Most reggel aztán feltekercseltem magam, és újra az a kellemes, gyógyulásos bizsergő érzés van a lábamban.
Következtetés: Ma nem fogok zuhanyozni. Nincs zuhanyzás. Ha leveszem a pólyát, csakis az ágyban fekve.

Kijöttem inni egy kávét, ahogy rendesen szoktam. Mintha csak dolgozni mennék.
Megetettem ezeket az álnok, utálatos dögöket is. - A maaacskááákat -

Nincsenek megjegyzések: