"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2011. december 10., szombat

Hálaadás

    Hiszen minden erőt Tőled kapok, URam! Én drága Istenem! Tiéd mindenem, az egész Életem. Téged dícsőítsen minden tettem, Égen és Földön, magasztalják Neved. Mert Jó vagy Istenem! Hűséges a hűségeshez, Igaz az igazhoz, Tiszta a tiszta szívűhöz. Oly sokat adsz. Olyan sokat adsz nekem. Csordultig töltesz kegyelemmel. Szeretlek! Suttogom, éneklem, kiáltom, sóhajtom, ugrálok, térdre rogyok. Te vagy Mindenem, Istenem! Soha el nem hagysz engemet. Minden Sóhajom.
Lelkem a Lelkeddel szálljon Hozzád Istenem.

Tiéd minden Mosolyom
Te vagy az én Mosolyom


Nincsenek megjegyzések: