"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2011. november 25., péntek

Úgy látszik ez a sorsom

Kedves Éva! Küldök neked ajándékba, egy dalt.

Lélekkel olvasni.
Lélekkel élni.
Lélekből szeretni. 
Lélekből lenni.

Igen! Ez a 'sokat jelentenek írásaid!' Már, annyiszor hallottam!
S mégis, most már tudom, nem kevés ez, hanem egy halk vallomás.
Mily sokat kellett várni.
Míg végre most, megértettem.
Mint egy regény, oldalakon át.
Visszhangzik bennem.
Olybá tűnik, mint egy finom selyemfonál,
amely lelkemet szövi át,
olyan, mint egy téli pókháló, amelyre a dér fagyott rá.
Ki érti?
Jegesen, dermedten, erősen és mégis gyengén: Miért nem szakadt el?
S mire jó, ha csak arra nem, hogy önmagában szép legyen?
Az emberek, bennem, Lélekkel szövik, ezt a szép vallomást,
tudom, talán  másnak kevés lenne,
nekem nincs másom: értékes szememben,
amíg élek, vigyázok rá.

Letétbe tetted nálam, Testvérem, hogy az Isten, nagyon szeret Téged!
Hogyan felejthetném el?
Ez az én mennyei kincsem.

Köszönöm szépen, hogy írtál,
sok sok szeretettel:
bogi


Még több szaxofon, Jézusról:
http://www.myspace.com/davidkocijan/music/songs?filter=featured#!/davidkocijan/music/songs/shout-to-the-lord-84821889

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Bogi!
Könnyeimmel küszködve hallgatom a dalt, és
közben olvasom lelked szavakban megfogalmazott érzéseit.
Különben kitudhatja legjobban, mint a Lélek, akiben mi Testvérek egyek vagyunk,
hogy kedvenc hangszerem a szaxofon. Hálásan köszönöm az ajándékodat!

A Szentlélek árasszon el örömével!
Szia Nelly! Ezt Neked is küldöm!

Szeretettel: Éva

Unknown írta...

Örülök, hogy örömet adhattam. :)

Én is nagyon szeretem a szaxofont. :)

Különösen mélyen érint, mivel, ha meghallom, kedves barátnőm jut eszemben, aki kint a színpadon szaxofonozott, rám nézett, és éreztem, hogy most minden erejével, egyedül csak nekem fújja. :) Így volt ez!

Szóval sokat kaptam ám, én is. :)Van bőven miből visszaadni. :)
És én soha, soha nem felejtek, ha a szívem érintik meg.

Egyébiránt, tetszett neked a blues, innen nem volt nehéz kitalálni ízlésed, :)
csak egy lépés, a jazz. :)

sok szeretettel, Isten áldjon meg,
bogi

Névtelen írta...

Szia Bogi!
Ez a müfaj egy kicsit távol áll még tőlem, bár a lágyabb, dallamosabb vonal már úgymond bejön. Lényeg, hogy közeledem felé:)

Áldott Vasárnapot!

Szeretettel: Éva