"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2011. november 17., csütörtök

2011 november 17.

Kedves TestVérem!

Ahelyett, hogy sms-eket írogatnék... palacsintát sütöttem. Így reggelire. Ezt kívántam meg.
A régi receptem szerint, három tojás, félkiló liszt, csippetnyi szódabikarbóna, és csippetnyi só, 2 dl szódavíz, félliter tej, jó elkeverem habverővel. Cukort nem teszek bele! Mert akkor letapadna, az új teflonsütőmbe.
Miközben sütöttem, apu jött,  addigra már voltak készen, szamóca lekváros, és kakaós. Megkínáltam, és jól megreggelizett nálam.

Jó hangulatom van. Bár a szemem vacakul elromlott.  Hogy miért? nem tudom, ez a háromnapos rosszullét?
Isten adta, Isten vette el, - ez jutott ma eszembe - áldott legyen a Neve!
Keresem a szemüvegem.

Szóval kicsit jobban vagyok. Már nem vagyok álmos, de a nyakam és a fejem hátul még mindig fáj. Mintha néhányszor jó tarkón vágtak volna.
Lehet tényleg öregszem?
Vagy az ördög babrál velem?
Hogy magyarázom ezt meg az embereknek?

Egyébiránt még így is szeretnek. Téged se zavart, hogy álmodban már lábam se volt.
Szóval nagyon áldott ember vagyok, körülölel a Szeretet.

Minden bajom ellenére: Boldog vagyok! Most pedig megyek és eszem.

Isten áldjon,
sok szeretettel,
a vak, a lábatlan és az agyonvert, bogi

UI: ja nagyon várom a Nyílt levelemre a válaszod. Szerintem még sokan mások is.

A végére pedig keresek neked egy szép képet:

Nincsenek megjegyzések: