"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2011. október 13., csütörtök

Esti dicsőítés fáradt munka nap után

Itt vagyok.
Fáradtan is itt vagyok.
Mosolyogva. Neked. TestVérem.
Ha értelmetlenül járom utam, harcolom harcaimat, akkor is itt vagyok Neked. Oh Uram!
Ha vágyódva vágyódom is utánad. Egy szóért kiált lelkem: bár beszélhetnék többet Rólad.
Ha lemondok is az értelmisérültek között tartott hittanról, s helyette máshol küzdök másokért, Te Uram, fényt mutatsz.
Reménytelen helyzetben fáradtan is reményt látok. Örömmel csordultig lesz szívem.
Ha itt van a billentyűzet, Uram, leírom neked! Égbe kiáltom, hogy mindenki lássa.
Így szeretlek Uram! Te jól tudod. Nem adom fel, ha még reménytelenebb helyzetbe kerülünk is, amíg éltetsz Uram, én addig fogok küzdeni Érted! Dicsőíteni, magasztalni, és zengeni énekem.
Hálával telten.
Oh és micsoda édesség az szívemnek, ha közben a szegények szeretettel ölelnek magukhoz.
Ha hallhatom, hogy én az ő bogikájuk vagyok.
Te Uram, láttad, hallottad. Milyen örömet adtam ma egy piciny kis röpke ebéddel.
Dehogy bánom én.
Hiszen ezért vagyok, hogy örömet vigyek, adjak a világnak.
És megtermi gyümölcsét Uram, minden Érted való cselekedetem, szavam.
Hiszen nem vak Isten vagy te. Hanem élő Istenünk, Urunk. A szívek vizsgálója.
Kicsiny kezdet óriásira nő kezedben.
Uram, engem boldoggá tettél.
Hiszen mosolygom Rád. Örömet adtál szívembe.
Ki érthetné, Uram? Csak Testvérem, aki velem együtt örül, Tebenned, Teérted.
Hiszen ki érthetné a mi közös titkunkat? Szívbe rejtett Isten.
Micsoda Titok! A kedvesség Titka! Tükör a Testvérem, amelyből visszanézel rám Istenem.
Mert Egy a Lélek, mi bennünk Uram. Eggyé tettél minket. Közös célért dobog szívünk. Az Egy szívben. Egy harcunk van: Csak Te Uram! A Te dicsőséged!
Ez a mi közösségünk egymással, Tebenned Istenem!
És még meglátjuk saját szemeinkkel, hogy Fényre vezetsz minket. Mindenki látni fogja a Te dicsőségedet Istenem, ezért harcolok Érted, oh Uram! Mert Hűséges és Igaz Isten vagy. Minden szavad színtiszta. Megmented a nyomorultat.

Szeretlek Istenem!
Ki ne vágyna Te Utánad Én Istenem? Szerelmeddel vonzasz magadhoz.

1 megjegyzés:

Céline írta...

Köszönöm, hogy írsz nekem, Testvérem :c)Gondolataid fontosak nekem, megerősítenek, és tudom: nem vagyok egyedül! .. és megint: tudom nem vagyok Egyedül!