"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2011. augusztus 22., hétfő

Tanúim és barátaim lesztek


"Ti vagytok a tanúim" - így szól az Úr. Az Ézsaiás 43,10-ben. Majd így folytatja:
"és szolgáim, akiket kiválasztottam, hogy megismerjetek, higgyetek bennem, és megértsétek, hogy csak én vagyok. Előttem  nem lett isten, és utánam sem lesz."
Majd kicsit később megint mondja, az Ézsaiás 43,12 ben, és 44,8-ban:
"Ti vagytok a tanúim, hogy én Isten vagyok."
"Ti vagytok a tanúim! Van-e isten rajtam kívül? Nincsen kőszikla, nem tudok róla!"

Jézus Krisztus: "Erőt kaptok, amikor eljön hozzátok a Szentlélek, és tanúim lesztek Jeruzsálemben, egész Júdeában és Samáriában, sőt egészen a föld végső határáig." Apcsel 1,8
de ezt is mondta: "Többé nem mondalak titeket szolgáknak, mert a szolga nem tudja, mit tesz az ura. Titeket azonban barátaimnak mondalak, mert mindazt, amit hallottam az én Atyámtól, tudtul adtam nektek." (Jn 15,15)
Halleluja! Semmi misztikum, semmi elrejtettség, minden egyenes és világos, amit tudnunk kell tudjuk.
Az ÚR egyenes és tiszta, nem valami homályos szolgálatba hív minket, hanem hogy hirdessük az Ő igazságát, dicsőségét, kegyelmét és irgalmát. Nem valami nagy megfoghatatlan feladatra hívott, hanem hogy egészen hűséges tanúként, mindent elmondjunk másoknak, amiket láttunk, hallottunk, és megtapasztaltunk, vagyis tudunk az egyetlen igaz Istenről.
Mi tart vissza, hogy így cselekedj? Sóvárogva várja a világ az igazságot.

bogi

Nincsenek megjegyzések: