"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2011. augusztus 16., kedd

2011. augusztus 14. napi horgászat



Valahogy így indultam, mindjárt kifarolok olyan jól nézek ki :)
Nem csoda, hogy a rendőrök mindig megállítanak. :)
És ez a háttér! Tiszta vagány. :)

Felpakolva.
Botom szállítását is normálisan megoldottam.

A látvány ugyanaz.
Hajnalban még gyönyörűbb volt.

Fiam is itt volt.
Vajon mit írhatott a földre? :)

Az egyetlen hal, ami ezen a horgászaton a kezemben volt.
Őt se én fogtam. :)
De én engedhettem vissza. :)
Összességében nagyon jól éreztem magam.
Jövő héten újra megyünk.
Ja, majdnem elfelejtettem.
Határozottan szép.
A gólya.
bogi

Nincsenek megjegyzések: