"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2011. május 17., kedd

Személyes Igéim

Ezeket az Igéket kaptam az Úrtól.

"Menj keresd meg azt, ami elveszett. Keresd meg elveszett juhaimat."

Elsőnek, 1995. július 14. azóta pedig sokszor mondta nekem az Úr. Úgy vagyok ezzel a személyes üzenettel, hogy a szívembe égett, vagy maga ez az a tűz, ami szívemben ég.

Emberek által nekem adott igék:

1996. január 12-én:

"Igazság által leszel erős, ne gondolj a nyomorral, mert nincsen mit félned"
Ézs 54:14

"Vigyázz a szolgálatra, melyre vállalkoztál az Úrban, hogy azt betöltsed"
Kol 4:17

1996. január 16-án:

"Ne félj, mert én veled vagyok, ne csüggedj, mert én vagyok Istened.
Megerősítelek, meg is segítelek, sőt győzelmes jobbommal támogatlak."
Ézs 41:10

Nincsenek megjegyzések: