"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2011. február 19., szombat

A Zuhatag





Ez az álmom, sokszor eszembe van. Ha visszaemlékezem rá, szinte látom magamat, ahogyan a sivatagban megyek, forrón tűz a nap, szám cserepes lesz, szomjas és fáradt vagyok.





És éppen, ahogy arra gondoltam volna, hogy fáradt és szomjas vagyok, innom és pihennem kellene valahol, bár csak a homok van körülöttem, a semmiből előttem lett egy nagy Zuhatag.







Mivel nagyon szomjas voltam, úgy gondoltam, aláállok, még azt is elképzeltem milyen jól esőn fog rám zuhanni a víztömeg. De ahogy a közelébe értem, meglepetten vettem észre, elég a belőle lehulló páracseppek, már azok is egészen felüdítenek. Ott állok a Zuhatag előtt, kezemet kitárom elé, és engedem, hogy a páracseppjei egészen tisztára mossanak, és felfrissítsenek.





"Ma éjszaka 1997. szeptember 14.-én egy nagy zuhatagot láttam egészen közelről. A kezemmel megérinthettem. Szomjaztam. De szomjamra bőségesen elég volt a vízesésből rám hulló cseppek és a friss tiszta víz megelevenítő illata. Nagyon örültem, amikor megpillantottam eme vízesést. Azt kívántam, bár megtapasztalhatnám a Szent Szellem ilyen erejű kiáradását a saját életemben."

bogi


Nincsenek megjegyzések: